loading...
هاستینگ
امیر بازدید : 13 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

کلود لینوکس یا CloudLinux، یک سیستم عامل توسعه یافته بر اساس CentOS است. کاربرد کلود لینوکس خصوصی سازی منابع در میزبانی وب میباشد که این مسئله باعث بالا رفتن امنیت نیز میگردد. شرکت های هاستینگ برای بالا رفتن سطح کارایی، امنیت و امکان اختصاص منابع به هر هاست از کلود لینوکس استفاده میکنند. این افزونه غیررایگان بوده و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه و خرید لایسنس میباشد.

امیر بازدید : 13 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

در این آموزش قصد داریم در مورد نحوه تخصیص گواهینامه ssl رایگان توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در ابتدا باید بدانید کاربران هاست قادر نخواهند بود تا خودشان نسبت به تهیه اس اس ال رایگان اقدام نمایند. از این رو هنگام خرید هاست باید مطمئن شوید هاست ارائه شده سرویس SSL رایگان را دارا میباشد.

امیر بازدید : 13 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

در این مقاله سعی داریم یکی از بهترین کنترل پنل هایی که تا به امروز معرفی شده یعنی دایرکت ادمین را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. همانطور که میدانید این کنترل پنل یکی از بهترین و امنترین کنترل پنل های میزبانی وب میباشد. فضای کنترل پنل DirectAdmin به گونه ای کاربرپسند میباشد که درصد زیادی از کاربران، صرف نظر از غیررایگان بودن آن، به آن روی آورده و اقدام به راه اندازی سایت های خود روی هاست های دایرکت ادمین میکنند.

امیر بازدید : 15 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم در مورد معنای بک لینک و اینکه چه نوع بک لینک هایی داریم توضیحاتی خدمت کاربران گرامی ارائه دهیم. اگر بخواهیم معنی بک لینک را در یک جمله توضیح دهیم میتوان گفت: لینکی که از سایتی به سایت دیگر میدهیم بک لینک نامیده میشود. به عبارت دیگر اگر سایت X آدرس یکی از صفحات سایت Y را روی قسمتی از متن یکی از مطالب خود (Anchor text) لینک کند، صفحه هدف در سایت Y یک بک لینک از سایت X دریافت می‌کند. اصطلاحا به این رویه لینک سازی یا لینک بیلدینگ میگویند. backlink شامل لینک سازی داخلی نمیشود به عبارت دیگر به لینک های داخلی یک دامنه بک لینک نمیگویند.

امیر بازدید : 19 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

کنترل پنل پلسک یکی از محبوب ترین کنترل پنل های میزبانی وب می باشد. از آنجایی که این کنترل پنل قابلیت پشتیبانی از هر دو پلتفرم ویندوز و لینوکس را داراست، توانسته محبوبیت بسیاری در حوزه هاستینگ میان وبمستر ها و مدیران وبسایت کسب کند. پلسک کنترل پنلی ساده میباشد که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد. این کنترل پنل محبوب نسبت به سایر کنترل پنل های ویندوزی پایداری و امنیت بیشتری دارد. در نظر داشته باشید که plesk کنترل پنلی غیر رایگان بوده و برای نصب آن ملزم به تهیه لایسنس خواهید بود. در این مقاله قصد داریم نصب کنترل پنل Plesk را روی سیستم عامل Ubuntu 18.04 به شما آموزش دهیم.

امیر بازدید : 19 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

با آموزش ثبت نام در ایرنیک در خدمت کاربران گرامی هستیم. همانطور که میدانید جهت ثبت دامنه ملی یا دامنه .ir نیازمند ساخت شناسه NIC میباشید و برای ساخت کد ایرنیک یا نیک هندل باید مراحل زیر را دنبال کنید. سایت IRNIC کارگزار ثبت دامین در ایران است که ارائه دهنده انواع شناسه های نیک یا NIC-Handle به کاربران میباشد. برخلاف دومین های بین المللی، برای ثبت دامنه دات آی آر شرایط و قوانین خاصی وجود دارد که همگی توسط ایرنیک وضع شده اند. بدین صورت تمامی کاربران برای ثبت دامنه ملی با پسوند های مختلف میبایست ابتدا قبل از هر اقدامی نسبت به عضویت در این سایت و ثبت یک شناسه نیک با توجه به نوع پسوند دامنه ای که نیاز به ثبت آن دارند اقدام نمایند. این شناسه رایگان بوده و برای ایجاد آن نیاز به پرداخت هزینه و صرف زمان زیادی نخواهید داشت.

امیر بازدید : 21 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

دستورات ابتدایی لینوکس در واقع دستورات اصلی لینوکس هستند. نه تنها کاربران تازه کار بلکه لینوکس کار های قدیمی نیز باید روی این دستورات اشراف کاملی داشته باشند. در این مطلب قصد داریم دستورات اولیه CentOS را به شما آموزش دهیم. سیستم عامل سنتوس و مخصوصا توزیع هفتم آن یکی از بهترین و پایدارترین توزیع های لینوکس میباشد. به همین سبب از سنتوس ۷ به عنوان پلتفرم بسیاری از نرم افزار های مبتنی بر لینوکس استفاده میشود.

امیر بازدید : 15 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

ویرچوآلیزور یک نرم افزار مجازی سازی تحت وب رایگان میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید تنها با یک کلیک نصب سیستم عامل هایی مانند ویندوز و لینوکس را در چند دقیقه با پایان برسانید. از دیگر قابلیت های Virtualizor میتوان به مدیریت پهنای باند هر سرور مجازی، مدیریت منابع سخت افزاری سرور مجازی از جمله رم و سیپیو، قابلیت کلون گیری از سرور مجازی و … اشاره کرد. در ادامه این مقاله نحوه نصب Virtualizor را بر روی سیستم عامل لینوکس به شما آموزش خواهیم داد.

امیر بازدید : 17 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم چند ترفند تاثیرگذار در بهبود سئوی سایت را برایتان بازگو کنیم. اگر نکاتی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم را رعایت کنید شانس شما برای کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجو افزایش خواهد یافت. قبل از هر چیز لازم است توضیح کوتاهی در مورد اینکه SEO چیست به شما ارائه دهیم.

امیر بازدید : 23 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

بیگ بلو باتن (یا BigBlueButton) یک نرم افزار مبتنی بر لینوکس برای راه اندازی سمینار های تحت وب میباشد. این نرم افزار مدت هاست که میزبان جلسات آنلاین کاری و دوستانه میباشد. کار با بیگ بلو باتن نسبت به سایر نرم افزار های راه اندازی وبینار راحت تر بوده و اتصال پایدار تری را برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین درصد زیادی از کلاس های درسی و دانشگاه ها از طریق بیگ بلو باتن برگزار میشوند.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,135
  • بازدید کلی : 2,614